Придбавши товар на сайті electrobro.com.ua, ви можете повернути його протягом 14 днів, якщо він з якоїсь причини вам не підійшов. Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Детальніше тут.

Умови повернення товару:

  1. З моменту купівлі до повернення товару не пройшло 14 днів.
  2. На товарі відсутні сліди експлуатації.
  3. Товар зберіг первісний вигляд.
  4. Ви зберегли упаковку і талон замовлення.
  5. Товар в робочому стані: він вмикається, абсолютно всі функції працюють.

Для того, щоб офомити повернення, звертайтесь за телефоном нашої гарячої лінії - 0732403344.

Повернення товарів з дефектом або виробничим браком здійснюється в результаті заключення сервісного центру. Повернення можливе лише в тому випадку, якщо сервісний центр встановить, що товар:

  • Має недолік, який виник з вини виробника.
  • Повертається в період дії гарантійного терміну.

Коли повернення товару по гарантії не надається?

Покупець може отримати відмову від сервісного центру у гарантійному обслуговуванні, якщо:

  1. На товарі присутні механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті необережності покупця або третіх осіб.
  2. Покупець неправильно експлуатував товар.
  3. Покупець здійснив несанкціоноване розкриття товару, самостійно намагався його полагодити, виправити і змінив внутрішні комунікації, компоненти або схеми.
  4. Покупець порушив збереження і пошкодив гарантійні пломби.
  5. Серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені.
  6. Виявлені пошкодження, які виникли в результаті попадання всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або виріб знаходився під впливом екстремальних температур, що призвело до порушення.

Гарантійним зобов'язанням і гарантійному обслуговуванню не підлягають товари, якщо:

  1. Були перевищені норми нормальної експлуатації, що призвело до природного зносу елементів і корпусних елементів переносних виробів. Товар був пошкоджений через збій електрики, не телекомунікаційних систем або інших чинників.
  2. Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів.
  3. Пошкодження виникли через те, що товар використовувався не за призначенням або були порушені правила експлуатації.
  4. На товарі присутні пошкодження, що з'явилися внаслідок стихійних лих.
  5. Пошкодження виникли через недбале ставлення або експлуатації товару (не дотримувався температурний режим, на товар розлили рідину, він лежав у запиленому місці, всередину потрапили сторонні предмети і т.д.).
  6. Пошкодження виникли внаслідок аварійного збою в мережі.
  7. На товарі виявлені дефекти або випадкові пошкодження, які з'явилися там з вини користувача.
  8. Товар виявився пошкодженим або став неправильно функціонувати через програм.
  9. Виріб пошкодився або став ненормально функціонувати через використання неякісного/нестандартного приладдя, запасних частин, елементів живлення.
  10. На товарі присутні ознаки ремонту сторонніми особами.

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • На програми, які не поставляються разом з виробом.
  • На програми, які поставляються разом з товаром.
  • На дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.