Придбавши товар на сайті electrobro.com.ua, ви можете повернути його протягом 14 днів, якщо він з якоїсь причини вам не підійшов. Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Детальніше тут.
Умови повернення товару:
- З моменту купівлі до повернення товару не пройшло 14 днів.
- На товарі відсутні сліди експлуатації.
- Товар зберіг первісний вигляд.
- Ви зберегли упаковку і талон замовлення.
- Товар в робочому стані: він вмикається, абсолютно всі функції працюють.
Для того, щоб офомити повернення, звертайтесь за телефоном нашої гарячої лінії - 0732403344.
Повернення товарів з дефектом або виробничим браком здійснюється в результаті заключення сервісного центру. Повернення можливе лише в тому випадку, якщо сервісний центр встановить, що товар:
- Має недолік, який виник з вини виробника.
- Повертається в період дії гарантійного терміну.
Коли повернення товару по гарантії не надається?
Покупець може отримати відмову від сервісного центру у гарантійному обслуговуванні, якщо:
- На товарі присутні механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті необережності покупця або третіх осіб.
- Покупець неправильно експлуатував товар.
- Покупець здійснив несанкціоноване розкриття товару, самостійно намагався його полагодити, виправити і змінив внутрішні комунікації, компоненти або схеми.
- Покупець порушив збереження і пошкодив гарантійні пломби.
- Серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені.
- Виявлені пошкодження, які виникли в результаті попадання всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або виріб знаходився під впливом екстремальних температур, що призвело до порушення.
Гарантійним зобов'язанням і гарантійному обслуговуванню не підлягають товари, якщо:
- Були перевищені норми нормальної експлуатації, що призвело до природного зносу елементів і корпусних елементів переносних виробів. Товар був пошкоджений через збій електрики, не телекомунікаційних систем або інших чинників.
- Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів.
- Пошкодження виникли через те, що товар використовувався не за призначенням або були порушені правила експлуатації.
- На товарі присутні пошкодження, що з'явилися внаслідок стихійних лих.
- Пошкодження виникли через недбале ставлення або експлуатації товару (не дотримувався температурний режим, на товар розлили рідину, він лежав у запиленому місці, всередину потрапили сторонні предмети і т.д.).
- Пошкодження виникли внаслідок аварійного збою в мережі.
- На товарі виявлені дефекти або випадкові пошкодження, які з'явилися там з вини користувача.
- Товар виявився пошкодженим або став неправильно функціонувати через програм.
- Виріб пошкодився або став ненормально функціонувати через використання неякісного/нестандартного приладдя, запасних частин, елементів живлення.
- На товарі присутні ознаки ремонту сторонніми особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- На програми, які не поставляються разом з виробом.
- На програми, які поставляються разом з товаром.
- На дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.